Expositie Vogelvrij geworteld geopend




Afgelopen maandag hebben Adriaan Holsappel en ik samen met de vrijwilligers van het infocentrum de expositie "Vogelvrij geworteld" ingericht in het infocentrum IJssel Den Nul. Vanaf vandaag is deze expositie dagelijks te bezoeken tussen 10 en 17 uur, tot en met 13 augustus.

Deze prachtige locatie is op korte fietsafstand van mijn huis en daarom was een expositie met mijn werk geïnspireerd op de IJssel hier helemaal op zijn plek. Mocht je een kijkje gaan nemen en mij graag willen spreken of ontmoeten? Laat het dan even weten, dan spreken we wat af om elkaar daar te treffen.

In ieder geval zal ik op zaterdag 27 mei van 14 tot 16 uur aanwezig zijn bij de expositie. Latere data zal ik via mijn social media kanalen laten weten.

Expositie "Vogelvrij geworteld" van 9 mei t/m 13 augustus, dagelijks van 10.00 tot 17.00 uur geopend. 

Rijksstraatweg 109, Den Nul (tussen Olst en Wijhe)





 

Populaire posts