Schilder & tekenlessen


Even terug kijken, achterom kijken, meestal lukt dat in de waan van de dag niet. Maar vorige week nam ik mij voor mijn port-folio van vrije tekeningen en schilderijen bij te werken. En dan merk je weer dat het goed is om soms even achterom te kijken. Het afgelopen half jaar heb ik op maandag schilder- & tekenlessen gevolgd bij de Noorder Ateliers in Groningen. Om mijn techniek verder te verbeteren en nog meer tekenroutine te krijgen. De meeste tekeningen waren alweer in een map terecht gekomen, maar er zitten toch wel een aantal exemplaren tussen die een mooi plekje verdienen, al zeg ik het zelf, vandaar nu dit bericht met een aantal mooie modellen! Een oude fiets en kartonnen doosjes. Zo zie je maar, alles kan een onderwerp zijn om te schilderen!



Populaire posts