De blauwe flits



Een week of twee geleden kreeg ik een rondleiding bij het bedrijf van houtkunstenaar Edward Otten. Prachtige houten tafels, objecten & schalen. Al dat hout was bijzonder inspirerend. Edward daagde mij uit mijn "vogelhoutjes" eens te proberen op een ander formaat & materiaal. Prachtige stukken kops hout met vele jaarringen had ik in mijn handen, maar het was te mooi...geen toevoeging nodig. Uit de restbak Iep viste ik dit stuk hout, ik keek er een tijdje naar & vorige week wist ik wat er op moest komen. Een blauwe flits! Na mijn schildering heeft Edward het hout bewerkt waardoor er golven & water ontstaat. Een mooie samenwerking!

Vanaf morgen is dit vogelhoutje XL te zien op de VT-wonen & designbeurs in de Amsterdam RAI, in de stand van Edward Otten.

De blauwe flits
Acryl op hout (Iep)
66 x 9 x 4,5 cm
Verkocht


Reacties

Populaire posts