Jubileumexpositie 30 jaar BZK Zwolle


De Belangenvereniging Zwolse Kunstenaars bestaat dit  30 jaar en dat is reden voor een jubileumexpositie in de Grote Kerk te Zwolle. De opening van deze expositie is op vrijdag 25 augustus. Van harte welkom voor een bezoek aan de expositie.

Open atelier!

Aansluitend zijn op zaterdag 16 en zondag 17 september de jaarlijkse Open Ateliers, op deze twee dagen staat de deur van mijn nieuwe atelier open. Voor het eerst is dan mijn atelier bij Kunstenaars vereniging Palet te bezoeken. Wanneer je benieuwd bent hoe een houtsnede tot stand komt dan nodig ik je van harte uit voor een bezoek aan mijn atelier in het weekend van de Open Ateliers. Naast mijn werkplek zijn er dit weekend nog 21 andere ateliers te bezoeken in Zwolle en omgeving. Op de site van de BZK staan alle deelnemers en hun locaties.


Reacties

Populaire posts