Geen Kunst op Nienoord voor mij

 


Geen Nienoord voor mij
 
Begin maart meldde ik me aan voor de Kunstbeurs 'Kunst op Nienoord' op 10 en 11 oktober, in de hoop dat tegen die tijd Covid19 verleden tijd zou zijn. Helaas is de realiteit op dit moment anders. Daarom heb ik besloten niet te exposeren op deze beurs. Vooralsnog gaat de beurs wel door, maar ik zal niet aanwezig zijn met mijn werk.
 
En daardoor zal 2020 helaas een jaar zonder grote exposities worden, maar gelukkig staan er voor 2021 al mooie exposities in mijn agenda. Ik heb besloten me vol op het maken van nieuw werk te storten en op dit moment ben ik bezig met een aantal prenten waarin vogels de hoofdrol spelen. Deze zullen te zien zijn in de expositie "Vogels 3" in januari en februari bij Galerie Inkt in Delft.
Op dit moment ligt deze grote bonte specht te drogen op de droogkast.
 

Reacties

Populaire posts