Workshops in Coronatijd

 

Privé workshops in Coronatijd

Inmiddels heb ik vierkante ogen van het staren naar Zoommeetings en Teams overleggen en ben ik altijd blij wanneer ik weer met mijn gutsen in de weer mag, of wanneer ik de inktrollers weer mag laten rollen. Heb jij dat nu ook? Of zou je dat ook wel eens willen ervaren? Daarvoor heb ik 3 privé workshops ontwikkelt die in deze tijd veilig kunnen plaatsvinden. 

1. Workshop, basis linoleumsnede
In 1 middag leer je de basis van de linoleumsnede, hoe je een ontwerp maakt, welke gutsen je kan gebruiken, hoe je gutst, met welke inkten je kunt werken en tenslotte drukken we de linoleumsnede die je gemaakt heb af op mijn pers.

2. Workshop, druk je eigen kerstkaart
Met de kerst in aantocht die we waarschijnlijk in kleine kring gaan vieren is het extra leuk om dit jaar kerstkaarten te sturen. En wat is er nu leuker dan een eigen gemaakte kerstkaart? In deze workshop van een middag gaan we samen aan de slag met linoleum om je eigen kerstkaarten te maken in een oplage in 1 kleur.

3. Workshop of cursus op maat
Altijd al een workshop of cursus linoleumsnede of houtsnede willen volgen, maar er nooit aan toe gekomen? Of heb je al wat ervaring en zou je graag een stapje verder willen gaan? Neem vrijblijvend contact op en ik stel samen met jou aan de hand van je vraag een workshop of cursus samen.

In verband met de huidige omstandigheden zijn al mijn workshops en cursussen op dit moment privé cursussen. Hierdoor is er voldoende ruimte en kun je veilig werken. Er wordt gewerkt volgens de richtlijnen van RIVM, inclusief het dragen van een mondkapje.

Wanneer? Op vrijdagmiddag of in overleg
Hoe laat? Van 13.00 tot ± 16.30 uur
Wat kost het? € 85,00 per middag incl. BTW  en koffie/thee, exclusief materiaalkosten
Bijzonderheden: De workshops zijn alleen voor volwassen en in deze tijd voor maximaal 1 persoon.
Meer informatie of aanmelden voor een workshop kan door even een mailtje te sturen.

Locatie: Jan Meesterweg 1, Wijhe


fotografie: Ellen Metz


 

Reacties

Populaire posts