2013 in beeld

Het afgelopen jaar bezocht ik op iedere 16e van de maand de Vreugderijkerwaard bij Zwolle voor mijn jaarproject. Ik koos voor deze locatie omdat hier "ruimte voor de rivier" wordt gemaakt en dit gebied de komend jaren een flinke verandering zal ondergaan. Maandelijks maakte ik op de 16e om 10:15 uur een panoramafoto. In het afgelopen jaar ontdekte ik ook de vaste bewoners van dit gebied, die ondanks de graafmachines bleven. Zag ik de IJssel in juni flink stijgen en zag ik vele bijzondere vogels waaronder een witte Ibis en gisteren als slagroom op de taart een Zeearend. Een mooie afsluiter van dit project, maar misschien ook wel een nieuw begin, want mijn nieuwsgierigheid naar het verdere verloop van deze ontwikkeling is gewekt...
13 dagen hoog water in juni 2013

Populaire posts