Open Ateliers van de BZK

houtsnede Westerveldse bos - 2015 - 21x28 cm

In het weekend van 19 en 20 september a.s. openen 28 Zwolse kunstenaars hun atelierdeuren. Ook dit jaar doe ik weer mee en wil ik je van harte uitnodigen voor een bezoek! De deelnemende kunstenaars openen om 11 uur hun deuren.

Dit jaar ben ik te gast bij kunstenaarsvereniging het Palet, Stilobadstraat 9 te Zwolle (aan het water achter Artez aan de Rhijnvis Feithlaan te Zwolle) daar staat sinds kort een drukpers en dat is een mooie gelegenheid om mijn grafische werk te demonstreren. Op zaterdag 19 september zal ik om 14.00 uur en om 16.00 uur een demonstratie houtsnede drukken en uitleg over de techniek geven. Op zondag 20 september zal ik ets demonstraties geven. Deze demonstraties zijn ook om 14.00 en 16.00 uur.

Daarnaast zijn er voorbeelden van mijn grafisch werk, tekeningen, kaarten en vogelhoutjes te zien.

In het gebouw van Palet kun je ook de ateliers en het werk van Riët Stegehuis, Henk Heideveld en Marrie de Boer bekijken.

In tegenstelling tot wat op de flyer en poster staat is het adres dus: Stilobadstraat 9, 8021 AB Zwolle.

De ateliers zijn van 11.00 tot 17.00 uur geopend. Van harte welkom! Graag tot dan!

houtsnede Zwaan - 2015  -  40x40 cm

Reacties

Populaire posts