Logo voor Anne-Carien Interieurarchitect


Soms moet je even afstand nemen van de computer om tot nieuwe ideeën en inspiratie te komen. Zo had ik voor het logo van Anne-Carien Interieurarchitect het idee om iets met cirkels en delen van cirkels te gaan doen. (Omdat de A en C in haar naam zich daar zo prettig voor lenen en vanwege het vrouwelijke), Schetsend kwam ik er niet echt uit waarop ik besloot de verschillende ideeën uit te knippen. Om mooie cirkels te kunnen maken moest ik zelfs nog even op zoek naar de passer in mijn atelier. Het knippen en schuiven leverde uiteindelijk vormen op die ik weer gefotografeerd heb.

Op basis van de schetsfoto's is de keuze gevallen op onderstaande vorm. De foto's zijn daarna weer vertaald naar een digitaal vectorbestand zodat het logo op alle formaten printbaar is in de toekomst. De komende week verder met de website voor Anne-Carien Interieurarchitect!


 





Populaire posts