Wachtend op de sneeuw...

Al lange tijd loop ik rond met het idee om een time-lapse van 1 dag te maken. Allerlei praktische bezwaren weerhielden mij er tot nu toe van, maar vanmorgen leek het de ideale dag om dit plan alsnog uit te voeren.

De voorspelling was dat het vandaag een groot deel van de dag gaan sneeuwen waardoor er in de loop van de dag een laag sneeuw van zo'n 6 cm in Zwolle zou moeten liggen. Vanmorgen toen ik de gordijnen opende was het echter nog groen, maar het begon rond negen uur wel te sneeuwen. Toen ik de eerste foto maakte bedacht ik mij dit een goede dag zou zijn voor mijn steeds maar uitgestelde project. En dus ging ik ieder uur terug naar de boom. Vijf uur lang sneeuwde het vandaag in Zwolle, maar echt wit werd het niet. Zelf was ik veranderd in de verschrikkelijke sneeuwvrouw, maar het landschap liet maar weinig verandering zien. Toch nog maar een keer een nieuw dagproject proberen wanneer de omstandigheden iets vriendelijker zijn. En nu eerst een warme douche!

Dit is het meest winterse plaatje dat ik vandaag in Zwolle kon maken..

Reacties

Populaire posts