Bord voor je eh...camera



Vanuit de verte zag ik werkzaamheden, het zal toch niet? Gaat ook dit gedeelte van de Vreugderijkerwaard veranderen? Dichterbij komend zie ik een verkeersbord staan...die lijkt wel heel dicht bij mijn fotoplek te staan..het zal toch niet echt? Op de grond zoekend naar het gat en het bijzondere steentje in de betonplaat van het fietspad ontdek ik dat het toch echt zo is. Middenin het beeld van mijn serie met 3 wilgen in de Vreugderijkerwaard staat een verkeersbord! Kilometers lang fietspad tussen Zwolle en Kampen en precies op de plek die ik voor een fotoproject heb gekozen plaatsen ze een verkeersbord!

Toen ik begon met de serie projecten over een lange periode besloot ik om niet in te grijpen. Andere mensen mogen ingrijpen maar ik verander niets aan de situatie die ik aantref. En dus heb ik een foto gemaakt op mijn vaste plek. Ik hoop nu wel dat hij volgende maand weer verdwenen is...


Reacties

Populaire posts